I won't give in

Igår släppte Asking Alexandria en ny låt och avslöjade äntligen deras nya sångare. Kastade mig över datorn tillsammans med mamma när vi fick reda på det (för att hon halvt gillade dem under deras senaste album och undrar om hon kommer fortsätta gilla dem) och jag satt typ och grinade som en liten bebis. För det första så har det här bandet betytt mycket för mig det senaste året och det var jättetufft när Danny slutade i bandet (pga I love him to bits och vad han gjort i AA) trots att han skapade ett nytt band som jag också älskar till världens ände. För det andra var låten... något jag behövde höra. Satt och grät och grät och grät över alla medlemmars fina meddelanden i videon de la ut och tog in texten och bara aaah. Älskar den och är fett taggad att få se hur det går med Denis ♥
 
 
On another note - behövde inte vara på samhällskunskapen idag så jag orkade inte med idrotten och sjukskrev mig för att jag skulle kunna plugga japanska. Vad som verkligen hände? Åkte med mamma till Clas Ohlson för att köpa ett myggnät till mig, sen kom hon på att jag måste ha mina examenskläder på min brors student så hon tvingade in mig på H&M för att leta linnen och Intersport för att hitta Converse. Slutade med att vi kom därifrån med tre linnen (+ mascara för det var rea!!!!) och beslutade att beställa Converse från internet.
 
Pluggade japanska efter det, åkte till skolan till två, skrev det jag kunde på en timme och drog sedan hem igen. Har försökt fixa naglarna och måla dem ljusgröna med glitter på men fuckade upp allt så fick tvätta bort det. Såg också The Imitation Game och grät återigen som ett barn - så jävla intressant film som krossar ens hjärta i tusen bitar framåt slutet! Beställde ett par nya gula Converse pga har gått sönder de jag har och har också tittat lite på youtube-klipp. Imorgon åker jag till Frej så ska försöka att orka duscha senare idag och packa inför det osv. Det börjar kännas att skolan snart är över för har pluggat stenhårt i två veckor, betat av uppgift efter uppgift, och nu har jag bara kommunikationsuppgiften kvar! Ska redigera den reflektion jag skrev tidigare och skriva ytterligare en, sen är jag klar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0