I've been lost on out on the road, it's been every kind of too long

Eftersom det var resursdag igår så stannade jag hemma (för att jag är klar med allt man ska vara klar med atm...) och spelade Animal Crossing. Åkte även och shoppade med mamma och kom hem med en jättefin skjorta, en tröja, mitt favoritnagellack som har varit jättesvårt att få tag på och en jätteglittrig eyeliner. Blev jätteglad ♥ Sen passade jag och Petter Viggo medan den andra halvan av familjen åkte till Livs nya högstadieskola för att gå på öppet hus. (Har fortfarande inte fattat att hon redan är 12???? Hon är ca åtta i mitt huvud herregud ;W;)
 
Idag ska jag till skolan, vilket är något jag inte ser fram emot. Ska ha sociologi och japanska och känner mest ett stort nope. Har i alla fall en av mina nya tröjor på mig som är jättefin så det kind of väger upp för hur jag känner om idag xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0