Now your spit turns to venom whenever you speak so I bite on my tongue until my mouth starts to bleed

Nu har jag gjort lite mer, så det är dags för ytterligare ett inlägg! Åt lunch och störde mamma och hennes kompis Madde som satt och pratade innan jag åkte till skolan. Där kom Robin med en halvliters glassförpackning (det var chili och lakritssmak?? stört gott) och sa att det kostade fem kronor på Ica så jag och Amanda gick och köpte glass innan vi började på våra respektive arbeten. Återigen störde hon mig när hon var klar och jag orkade inte så jag surade och åt glass </3
 
Sen jag kom hem har jag jobbat på uppgiften. Kommer troligtvis göra skolarbete resten av dagen eftersom jag måste skriva klart den här, skriva ned mitt japanskatal på ett papper (+ öva.....), plugga inför japanskaprovet, redigera min självreflektion från kommunikationen och skriva en ny. Alltså jag önskar verkligen att lärare skulle sluta trycka in en massa stora uppgifter de allra sista veckorna på läsåret. Är redan sönderstressad </3
 
Men en positiv sak är att jag börjat lyssna på Marshall Traver! Han har jobbat med Set It Off och har nu en solokarriär och jag är typ förälskad i alla låtarna han lagt ut hittills ♥
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0