Someday you may find that picture perfect guy, and I'll chase my words with poison

HERREGUD jag har blivit så dålig på att uppdatera. Kan iförsig vara för att det känns som att jag får tusen uppgifter från skolan som måste bli klara osv ;W;
 
I måndags åkte jag och mamma till Ikea som jag skrev att vi skulle göra och var konstiga hela vägen genom affären som vanligt. Det är kul hur Ikea är kul men samtidigt så tar det ALL ens energi väldigt snabbt <///3 Kom därifrån efter att vi bestämt oss för möbler som skulle inhandlas senare när pappa kunde bära(........) och jag fick nya doftljus som luktar polkagris!!!!!! Satte mig sedan och skrev på min självreflektion resten av dagen och var jättestolt för att den inte var inne fem minuter innan inlämningsmappen stängdes.
 
Kommer inte ihåg vad jag gjorde i tisdags... eller jo jag fick laga lunch för att mamma hade en kompis där (en tjej som parade ihop henne och pappa!!!!! hur coolt är inte det!!!!!) och lyssna på tusen ton skvaller vilket var jätteroligt xD Tror det var bland de få saker jag gjorde den dagen förutom att spela Assassin's Creed...
 
På onsdagen vet jag att jag var i skolan och fick sitta och transkribera intervjuer jag gjort med pappa och Frej. Det var ganska kul i början men efter ca 40 minuter var jag halvvägs genom Frejs och insåg att han kan prata som inihelvete mycket om man inte stoppar honom ibland Jesus Christ <////3 Fast det gör ingenting för det var kul att lyssna på i efterhand också ♥ Tror att jag spelade ut Assassin's Creed också och hade väldigt blandade känslor inför det; liksom det var ett kul spel för att alla sidemissions var roliga och miljöerna var otroligt vackra och det var kul att få ett annat perspektiv, men samtidigt så hade det inte samma känsla som exempelvis Assassin's Creed: Brotherhood (fast det hade iförsig inga spel efter det heller.....) och det var lite för kort för att man verkligen skulle sätta sig in i Shay's liv osv. Men det var en rolig upplevelse!
 
På torsdagen var dagen bara äckligt lång och jag var jättetrött hela dagen. Det var teori på idrotten och vi pratade om kända ekonomer på samhällskunskapen och japanskan blev förkortad för att alla ville hem. Så jag åkte hem, sminkade mig tills jag såg ut som en space muffin (nytt smeknamn tydligen) och så åkte jag med familjen och firade Valborg. Spenderade alla mina pengar på godis, pratade skit med Petter och Liv, sa hej till kompisar och tryckte ihop mig i en liten karusell med Viggo för att ingen annan ville åka med honom. Efter det såg jag på Friends med familjen, så overall var det en väldigt mysig kväll C:
 
I fredags åkte jag hem till Frej tidigt på morgonen och var framme halv elva. Kände mig sjuk och illamående och jättetrött så ville mest gråta men det blev bättre efter en frappucino och frisk luft. Under helgen spelade vi ut Wind Waker och började på Skyward Sword, läste en massa tillsammans och såg på anime. Och så åt vi dinosaour-crackers och det var amazing ♥
 
Idag har jag mest varit trött för att jag var tvungen att vakna kvart över sex pga avvikande skolaktivitet. Det sög dock för det var så anticlimax att det knappt fanns; vi hade fått höra innan att något dramatiskt skulle hända utanför skolan på morgonen innan alla skulle samlas i aulan, men det som hände var att en helikopter landade på gräsmattan och vi fick inte ens gå nära och titta på den. Sedan lyssnade vi på en föreläsning om hjärnskador som var så oproffesionell att det var löjligt och jag bara mhm. Efter det var det samhällskunskap så satt och bullshittade ihop ett manus till mitt tal som ska spelas in samt bullshittade Amandas manus samt försökte förklara uppgiften + marxism + begrepp för Adelina. Multitasking, motherfuckers! Och på kommunikationen skulle jag börja planera en presentation om mitt tal jag höll förut men orkade inte alls, så satt mest och flummade med Amanda och Zeb.
 
Nu måste jag göra läxor, tyvärr. Har försökt skjuta upp det i ca en timme nu. Måste planera + ta bilder + spela in min presentation för kommunikationen, skriva klart talet för samhällskunskapen, skriva en låååång hälsouppsats till idrotten och plugga om ergonomi samt plugga japanska. Seriöst skjut mig jag vill inteeeee </////3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0