Time to be alive

I söndags vaknade jag och var jätteförvirrad ca sju på morgonen. Fick panik för att mitt alarm inte ringt och kom sedan på att jag inte hade samhällskunskap på morgonen, så mejlade min kommunikationslärare om en sak och klev sedan upp för att bli förvirrad av att Viggo var hemma. Först då blev jag informerad om att det var söndag och inte måndag, så jag gick och skrev min Jag och min hälsa-uppgift för att jag inte hade något bättre för mig innan jag åt frukost. Mejlade också läraren och skrev att jag nu blivit underrättad om vilken dag det var. Resten av dagen bestod mest av Portal 2, gymmet, lite plugg, Damnation och att provköra bilen! Kan nu starta och stanna den utan att den rycker och typ flyger iväg!!!!! Och när jag gick hem från gymmet betedde sig vädret som att det var dags för jordens undergång så när jag kom hem var de enda sakerna som inte var fullkomligt blöta mina boxers, min telefon och min plånbok, vilket faktiskt var en jäkla tur.
 
Igår hade jag inga lektioner pga var klar med samhällsuppgiften och kommunikationsläraren sagt att jag kunde jobba hemma. Så jag låg i soffan och spelade Farmville och var på tumblr medan jag pratade med mamma ca hela förmiddagen. Vi såg på Dharma & Greg till lunchen och sen när Viggo kom hem tränade vi. Efter det så försökte jag mest plugga innan jag ringde Frej och klagade på hur jävla meningslöst allt är </3 (Tycker inte saker är helt meningslösa längre dock!)
 
Idag ska jag ha samhällskunskap och en debatt på lektionen. Har lite smått panik över det pga det är inte många som ska göra det så jag vet inte hur tyst jag kommer kunna tillåtas vara haha ;W;
 
outfit de senaste två dagarna för att jag hittade den tröjan och blev alldeles emotionell och har nu lyssnat på Love Lust Faith + Dreams tusen miljarder gånger asdfghjdfghj deT ÄR SÅ BRA?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0