We all have a list of people we would take a bullet for them

A bullet for you
A bullet for everybody in this room
But I don't seem to see many bullets coming through
 
(Min kärlek för Ride - Twenty One Pilots kommer att vara för evigt)
 
Det var meningen att jag skulle skriva i tisdags, men jag var mest arg över att dagen var så jävla onödig och att jag inte kunde planera om efter den. Debatten som jag pratade om var så jävla meningslös att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta; den första blev så intense att en grupp tog illa upp och vägrade prata, trots att alla försäkrade varandra om att ingenting var personligt. Efter det så var dagen slut och läraren sa att vi inte skulle ha någon lektion dagen därpå, så jag fick mejla vår lärare vi har på studietimmen och fråga om vi kunde få slippa den + alla som har japanska pratade med den läraren som gav oss papper som vi ska skriva ett tal på, och sen var det slut.
 
I onsdag åkte jag hem till Frej. Vi gick och såg Avengers: Age of Ulton (äntLIGEN satt och skrattade och var andlös hela jävla filmen ok den var sÅ bra) och så har vi hamnat i Animal Crossing-träsket igen. Vi reste så mycket i tiden att allt blev helt fucked up HAHAHA <///3
 
Skulle egentligen ha åkt hem från honom igår men när vi kom till stationen så fick vi veta att det var elfel och alla tåg var två timmar sena, och Frej sa att vanligtvis brukar det betyda att tågen blir inställda. Så jag blev jättestressad, försökte messa mamma och fråga vad jag skulle göra eftersom ingen kunde komma och hämta mig heller och jag bråkade med Frej för att han försökte hjälpa men råkade mest vara ivägen, oturligt nog. Tillslut kom vi fram till att jag stannade hos Frej tills idag och struntade i skolan (eftersom jag inte tänkte kliva upp fem för ett tåg som jag inte ens hade en susning om ifall det skulle komma eller inte), så vi gick hem, köpte choklad och såg på Welcome to Sweden tills vi blev trötta.
 
Idag har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har mest pratat med mamma om allt och inget och lyssnar just nu på Blurryface. Vet att jag måste plugga (har ett japanskaprov, ett idrottsprov och måste skriva ett tal pÅ JAPANSKA HJÄLP MIG) men jag kommer troligtvis gå och lägga mig i sängen och spela Animal Crossing resten av dagen </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0