Stone Sour

Så, när vi kom dit hade förbandet redan börjat spela. Det var det svenska bandet Corroded som bland annat spelats på Bandit Rock. De var lite småtråkiga men de var ändå mysiga. Efter deras uppträdande hjälpte de roddarna att plocka undan och förbereda scenen för Stone Sour, vilket jag tycker var jättegulligt. Liksom, det har aldrig hänt förut? 
 
 
Efter att vi väntat i en halv evighet kom Stone Sour ut på scenen och Corey hade en sån där hjälm som byggarbetare har på sig, en vit. Jag stod och typ dog lite under hela konserten, för yeah dom var awesome och så glada, liksom. De har turnerat i två år, kört i princip samma låtar runt 700 dagar, och ändå var de så glada. Det roligaste var nog när Corey kastade vatten och jag fick på mig (COREY FUCKING TAYLOR HAR KASTAT VATTEN PÅ MIG ASDFGHJHFDSFGHJKHGDFFGHJGFDSFGH) och när han kom av sig i sången och bara "Hey dude, if you're gonna have that cold beer you shouldn't squeeze that lady's ass. Or tits." Jag orkar inte så jävla random HAHAHAHAHAHAHA ♥ Fick höra Stone Sour – Made Of Scars och Stone Sour – Through Glass, which meant a lot. Like, seriously. Those songs ♥
 
Massa bilder på Corey (för han var den enda jag orkade fota haha):
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0