Skillnad

Skillnaden mellan mig och Paprika och normala människor:
 
Normala människor: *tänka på normala saker att utsätta sina rollspelskaraktärer först*
(INNAN NI LÄSER VILL JAG ATT NI TAR HÄNSYN TILL ATT JAG ÄR JÄTTETRÖTT OCH INTE VET VAD JAG TÄNKER PÅ OKEJ)
Jag: Om Tom gör middag och James sitter på en köksbänk och surar för att Tom ger en gurka mer uppmärksamhet än vad han själv får och Tom börjar fåna sig med gurkan i ett försök att göra James ännu mer avundsjuk - om det nu är möjligt - undrar vad som händer då...
Normala människors reaktion: ...euw Frida vad fan tänker du på jävla äckel
Paprikas reaktion: VI MÅSTE ROLLA DET SERIÖST
 
HAHAHAHAHAHA JAG BORDE VERKLIGEN SOVA OKEJ JA JAG ÄR MENTALT STÖRD OCH JAG OCH PAPRIKA SPÅRAR ALLTID UT I VÅRA ROLL HAHAHAHAHHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0