And I'm so sick of watching while the minutes pass as I go nowhere

HEJ FOLKET. Klockan är inte ens tio och jag har haft en konversation med trummisen från Farewell, My Love! (...tror jag HAHAHHAHA jag har ingen koll på dem </3) Han sa åt mig att ta mig ur min situation så bra jag kan (för vi snackade om shitty people typ) C:
 
Fick Jen's nummer igår. Det första vi gör är att börja snacka om konserter och vara helt asdfghgfdsdfghjgd HAHAHA ♥
 
BLACK. VEIL. BRIDES. KOMMER. TILL. SVERIGE. JAG DÖR. JAG MÅSTE FÅ SE DEM. I'M NOT JOKING. I HAVE TO.
 
Jag har förresten tänkt en del på konserter lately (...weird, eller hur?) och jag har kommit fram till att om mamma och pappa kommer tvinga mig att välja mellan festivalen Green Day ska spela på och småkonserter kommer jag ta småkonserter. Hur ont det än gör. Det är för mycket krångel med Green Day, och jag kommer antagligen gråta sönder medan de är i Sverige, men jag kan alltid fixa så att jag kan gå på småkonserter. Jag har också kommit fram till att om mamma och pappa klagar på att jag och mina konserter kostar så mycket ska jag säga att jag kan börja betala helt för dem. Att jag går om jag kan och har pengar, och om jag inte har det - well, too bad for me. Så är det bara. De kan inte ge mig ångest för något som jag faktiskt blir helt sjukt jävla sdfghsdfghjsdfghj lycklig av. De får inte.
 
Oh btw, ska kaaanske gå och se Breaking Dawn pt. II idag. Beror på om det finns platser kvar och så. Fangirling so hard right now ♥ (jag känner någon slags hatkärlek för Twilight ok)
 
Sen är det väl inget mer intressant som händer här...

Kommentarer
Postat av: Nyancat

HUR BLIR DET MED LISTAN FRIDAAAA??? xDDDD

Svar: FÖRLÅT MAN MÅSTE PÅMINNA MIG OFTA gör den så fort jag orkar lovar </3
Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0