'Cause we got the bomb we got the bomb LET'S GO!

Igår fick jag faktiskt inte så mycket gjort. Pratade med Paprika i telefon hela dagen, faktiskt. Eller ja, flera timmar sammanlagt. That was so awesome :')
 
"Jag måste köpa en röd slips. De är så fina."
"Ohja."
"Röd slips och svart skjorta."
"Mmmmums!"
"Du tycker om det va?"
"Ohja."
"Bra, för killar brukar vara fina på dejter. Jag vill att du ska tycka det, liksom."
JAG ORKAR INTE SÅ JÄVLA SÖT JAG GÅR SÖNDER OK HAN ÄR SÅ SDGFHJSADFGHJHFDFGH ÅÅÅH ♥
 
Idag har jag fått höra att jag har fått C i musik igen, och så har jag spelat gitarr för Paprika (som dog lite av någon anledning HAHAHAHAHA) samt flippat ur i musiksalen för HAHAHAHAHHAHAHAHA flumm xD Skolkade från svenskan för att prata med Paprika istället, så jag låg på en bänk och lekte med lås och pratade om piercings och tatueringar och allt annat mellan himmel och jord. Gjorde speaking test på engelskan och det känns som om det gick bra (hoppas att jag får ett A på det igen för asdfghdfghjdfghj that makes me happy). Kommer typ inte ihåg SO:n, haha. Stannade kvar en stund efter skolan då det var öppet P-hus (man kan jobba med de praktiska ämnena - bild, slöjd, hemkunskap, you name it) och målade och pratade och drack saft. Det var faktiskt mysigt.
 
Just nu sitter jag och planerar fanfics, en hemlig sak, messar med Paprika och lyssnar på MCR's nya låtar (My Chemical Romance – AMBULANCE & My Chemical Romance – Gun. ih). Yeah, jag är glad idag C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0