Dag 3: Favoriter del 1: filmer/tv-serier

Så, mina favoriter. Hm...
Vi börjar med tv-serier. De är i den ordning jag kommer på dem, inte efter favorisering:
 
Supernatural, Vampire Diaries, FRIENDS, How I Met Your Mother, Scrubs, Dexter, och så har jag snöat in på The Walking Dead nu. Jag har inte sett så mycket från The Big Bang Theory, men det jag sett är asdfghjdfghj awesome och jag tror jag skulle älska den serien om jag såg mer.
 
Jag tror nog att jag älskar Supernatural mest, faktiskt. Den serien är perfekt, seriöst. De två första säsongerna är så jävla fucking läskiga, haha. Mina favoritkaraktärer är nog Dean och Sam (huvudkaraktärerna), Cas (HUR KAN MAN INTE ÄLSKA NÅGON SOM SÄGER "ASSBUTT"!?!?!?!!?!?) och Bobby. Bobby är en mysgubbe. Sen är det ju säkert några som bara varit med någon gång sådär, men det finns ju typ sju säsonger om jag inte minns fel. Tror de har börjat sända den åttonde nu. DAMN DE ÄR FÖR MÅNGA. Men jag älskar det ♥
 
Andra favoritkaraktärer är Damon, Jeremy, Tyler, Rick, Elijah, Klaus - in some way, ja - Caroline - and again - in some way - (Vampire Diaries), Barney, Marshall (HIMYM), Chandler, Joey (FRIENDS), J.D., Turk, dr. Cox, Ben - han som spelas av Brendan Fraser, första säsongen - (Scrubs), och det är dem jag kommer på nu. Har ingen speciell i Dexter eller The Walking Dead än xD
 
Filmer;
 
Allt med Tim Burton. Eller ja, det jag sett hittills. Favoriter hos honom? The nightmare before christmas, Coraline, Sweeney Todd, Alice in Wonderland och Beetlejuice.
 
Annars kollar jag på så sjukt jävla mycket filmer att det inte är sant. Seriöst. Jag har så många favoriter också :c men vi säger såhär - jag kollar på allt. I princip. Så ja, haha, orkar inte skriva (läs; pappa stressade mig nu), så ja... men ja, skriver väl några nångång, skriver ju om sånt ibland :DDDD
 
1. Det här är jag
2. Mitt liv - familj, vänner, annat sheisse
3. Favoriter del 1: filmer/tv-serier
4. Favoriter del 2: böcker
5. Favoriter del 3: musik
6. Mitt rum
7. Jackson (den feta so called hamstern)
8. Det här gör mig glad
9. Det här gör mig ledsen
10. Mina drömmar

Kommentarer
Postat av: Nyancat

Dag 4 var inte med här owo

Svar: Jag vet, var tvungen att stänga ner mwep ;w; den kommer snart!
Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0