Dag 5: Favoriter del 3: musik

Som alla redan vet så lyssnar jag ju på i princip allt mellan himmel och jord, minus pop, allt som går på radion nu, klassisk musik, svensk musik (KENT OCH LILLASYSTER ÄR UNDANTAG OK och så finns det ju andra små undantag, typ enstaka låtar, men let's look at the big picture) och hiphop. Yeah.
 
Jag skriver alltid ner alla mina typ band jag lyssnar på, markerar favoriterna speciellt. Vi tar bara de absoluta favoriterna från den här listan:
 
Green Day, Simple Plan, Panic! at the Disco, All Time Low, My Chemical Romance, blink-182, Linkin Park, Sum 41 (fast åh det var så jävla länge sen jag lyssnade riktigt jävla intensivt på dem, typ i sjuan), Rise Against, The Used, Paramore, Three Days Grace, Avril Lavigne, Good Charlotte, Forever The Sickest Kids, Fall Out Boy, Escape The Fate, Falling In Reverse, Bring Me The Horizon, Slipknot, Stone Sour, Black Veil Brides, You Me At Six, Motionless In White, Papa Roach, Skillet, Marianas Trench, Asking Alexandria, A Day To Remember, Marilyn Manson, Mayday Parade, Young Guns, Sleeping With Sirens, The Maine, Of Mice & Men, Parkway Drive.
 
Och det där är bara favoriterna. Jag lyssnar ju på mycket mer.
 
Fatta hur dyrt det är att ha musik som intresse. FATTA DET.
 
I alla fall; just nu lyssnar jag mest på Green Day, All Time Low, Motionless In White, Skillet, Asking Alexandria, Marilyn Manson, Of Mice & Men och Parkway Drive. För att ta det i ytterligare en mindre skala alltså, haha.
 
Konserter jag varit på: My Chemical Romance (18/3-11), Alice Cooper (4/7-11) Simple Plan (17/4-12), We The Kings (17/4-12), Lillasyster (21/5-12). Sen har jag sett Ulrik Munther två gånger, Jedward, Måns Zelmerlöw och Darin. Hum. DE MED DATUM ÄR DE JAG ÄR JÄVLIGT GLAD ATT JAG GICK PÅ OK.
 
Konserter jag ska på: The Used (18/11-12), The Evil Twin Tour: Rob Zombie & Marilyn Manson - jag går för Manson - (5/12-12), Asking Alexandria/Motionless In White/Betraying The Martyr/While She Sleeps - går för Asking Alexandria och Motionless In White - (26/1-13).
 
Konserter jag kanske ska på: Yellowcard, Green Day. Kommer inte ihåg datumen. Funderar på att hoppa Yellowcard faktiskt, även om jag skulle kunna döda för att få höra Yellowcard – Here I Am Alive live. Om jag hoppar den kanske det är större chans att jag får gå på Green Day - eller det är vad jag hoppas på, i alla fall.
 
YEAH JAG LYSSNAR PÅ MUSIK 24/7 BITCHES, CIAO!
 
1. Det här är jag
2. Mitt liv - familj, vänner, annat sheisse
3. Favoriter del 1: filmer/tv-serier
4. Favoriter del 2: böcker
5. Favoriter del 3: musik
6. Mitt rum
7. Jackson (den feta so called hamstern)
8. Det här gör mig glad
9. Det här gör mig ledsen
10. Mina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0