I am still painting flowers for you

Så, jag bloggade inget igår. Det beror helt på att jag och Märta och Smurf gick hem till tvillingarna direkt efter skolan och sov över där.
 
Igår var jag typ så jävla glad. Kunde inte låta bli att inte vara det. (Main reasons lower down this text~) Skoldagen var helt okej - jag började med min lerfigur på bilden, sov på SO:n, åt sjukt mycket socker och skrek och dampade på mentorstiden (HAHHAHAHAHA jag och socker...), pratade mycket och snabbt på engelskan och lyckades göra illa båda mina stortår - och sen efteråt åkte jag, Märta, Smurf och tvillingarna till Tumba för att köpa godis och energidrickor. Sedan åkte vi hem till tvillingarna och käkade middag (tacooooos ♥), gick och köpte mer godis och började sedan se på film. Vi var vakna hela natten och såg sammanlagt åtta filmer (Freddy vs. Jason, Strandvaskaren, Scary Movie 4, Barnhemmet, Halloween, Trick 'r Treat, Låt den rätte komma in och så någon film jag inte kommer ihåg samt början på 28 days later). Vid sjutiden bestämde sig Smurf och Märta för att sova lite, så jag och tvillingarna var vakna och sprang och letade efter smink och började måla dem när de sov ♥
 
Sen var det inget mer som hände, tbh. Det var fett roligt i alla fall, och vi har snackat om att eventuellt göra om det nästa helg och gå och se Paranormal Activity 4 då också :DDDD
 
Main reasons why I'm so fucking happy: 1) Nu är det bestämt: Jag och Paprika ska fira nyår tillsammans. 'Nuff said. 2) Paprika var så jävla söt igår och fick för sig att han absolut ska ta med mig på en dejt nångång (alltså inte på DET sättet, utan som kompisar) och nu ska jag citera honom: "[...]för I think you deserve a guy that treats you like he really loves you which I really do <3" HUR JÄVLA SÖT FÅR MAN VARA?!?!?!?!!?!? Och han blev helt asdfghjhgfdfghjkhgfdfghj när jag sa att han kunde få göra det liksom ASFGHJKGFDSFGHJKJHGFDFGHJK haha ler fortfarande bara av att tänka på det </3
 
Så yeah, på det hela taget mår jag bra. Illamående pga överdos av godis och hyperaktivitet och för att jag sovit cirka fem minuter inatt. Ska nog gå och försöka sova en stund nu, för jag ska vara barnvakt senare ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0