I struggle to find the sense in making sense

Idag har varit ganska jobbig på ett sätt, men samtidigt har allt gått ganska bra.
 
Hade så jävla ont i hela kroppen på morgonen och fick så mycket ångest över allt att jag nästan grät när jag gick till bussen (som jag förresten missade). Ville verkligen inte ha bild men blev typ glad av lite beröm. Blev dock inte klar, så jag kommer få gå på öppet P-hus sen ;w; Tror inte något speciellt hände på SO:n. Åt aldrig lunch utan satt och skrev på min arm och messade med Paprika. Helt plötsligt kom Katarina (tyskaläraren) in i kontoret och jag bara "nejnejnejnej fan hon kommer fråga varför jag inte äter lunch" men hon kom med godis och bara "ni är bland de finaste kontoren här så nu får ni godis 8DDDDDDDD" så jag bara jaha... xD Sen på mentorstiden snodde jag sockerbitar och åt sju stycken och fick en sockerchock och fick socker i näsan av någon skum anledning ♥ Satt och flummade som fan på engelskan. Hade fortfarande ont i kroppen + behövde vara tillgänglig på mobilen så jag var inte med på idrotten utan gick och ringde finaste och pratade en stund och skrev lite på en grej och dog lite över att se killarna i klassen dansa (HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA).
 
Idag har jag spelat Batman (JAG LYCKADES SLÅ CROC FAWK JÄH ♥), ätit upp godiset vi fick idag, skrivit, hjälpt pappa med middagen (tacoooos) och well... here I am.
 
Ska försöka få klart en grej nu, för jag lovade Paprika det. I need to get this done now, so ciao!
 
Btw, hur kan folk säga att jag ser läskig ut? Jag är ju lika harmlös och icke läskig som en kattunge ._______.
 
Bild som illustrerar detta påstående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0