Idag

Idag har haft sina ups and downs, tbh.
 
Det första som hände var att jag höll på att bryta ihop på bussen, så Paprika ringde mig och åh vårat samtal HAHAHAHAHAHAHAHHAHA jag orkar inte - vi började snacka om hans ass </3 men det var fett mysigt i alla fall ♥
 
Spanskaprov. Kunde knappt hälften, haha. Lyckades skriva vakna och gå och lägga sig i samma mening, så jag snodde tillbaks provet och ändrade det xD
 
Matteprov. Gick nog ganska bra. Tror jag kanske lyckades få ett D på det, men ja. Jag blir glad för E, just sayin'.
 
Bild. Hittade inte min bräda jag målat på och kunde inte gå in till rummet de var i för Sofie och Smurf hade tagit in en massa löv in dit och hittade spindlar som de bland annat lade på mitt skrivhäfte, jagade mig med och ja. Usch. ÄLSKAR ER MED.
 
Gymnasiemässan. Fick panik utanför för att det var så jävla mycket folk och kunde knappt andas, och vi tappade bort oss hela tiden. Vi irrade runt och så hittade vi ett gymnasium med bageri-linje som hade en pepparkakstävling; man skulle designa en pepparkaka som de fotade och som man sen fick äta. Tog äckligt mycket glasyr och allmänt pynt på - var helt jävla stirrig pga sockerchock sen xD
 
Så ja, dagen har mest varit sådär. Men sen så har det skett en del positiva saker som alla har med Paprika att göra.
 
1) Vi ska försöka komma in på samma gymnasium pga awesomeness. Han sa åt mig att välja en skola så han kunde söka in till den, men åh I can't take this decision all by myself </3 *låter som borgmästaren i The Nightmare Before Christmas* (JA JAG KAN REPLIKERNA UTANTILL SHADDAPP)
2) Jag vet vilka dagar han är i Sverige nu. SDFGHJFDFGHJNGFDSGFH DÖR LITE
3) Vi ska försöka se till så att han får komma hit och fira nyår med mig ♥ måste fråga mamma och så ska vi övertala hans mamma också, and I really hope it'll work :3
 
Och just nu sitter jag och försöker få honom att fatta vad jag ska ge honom i julklapp. Det går... inte alls bra. HAHAHAHAHHAHAHA det roligaste är att han redan sagt det ♥ och nu sa han att vi ska sluta prata om julklappar JAHA OKEJ det positiva är att han inte kan jävlas med mig då heller wheee~
 
...nu dök Paprika upp väldigt mycket i det här inlägget men det är bara för att han är så mysig och världsbäst ok ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0