I'm not afraid to die

Satt och gjorde i princip ingenting på matten ('cept being told off for writing on Billie instead) och fick höra att vi ska ha en redovisning i svenskan så jag bröt ihop totalt och fick mamma att åka och hämta mig. När vi kommit hem skrämde Petter skiten ur oss, för ingen visste att han var hemma haha. Davod har förresten sagt att det är okej att jag inte redovisar, så nu ska jag bara skriva ett A4 om en uppfinning till helgen, men det ska nog gå. Fokuserar på spanskan idag och NO:n resten av veckan. Fick förresten ett A på speaking test, as expected. (Engelska är seriöst det enda jag hela tiden är säker på att jag får minst ett B på saker och ting så yeah.)
 
Just nu sitter jag och laddar ner saker till Sims 2, för jag orkar inte med spanskan just nu. Gör den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0