Inne i stan

 
I'm so fucking happy right now ♥
 
Okej, så dagen i punkter:
 
- Snackade om brottsliga duvor och huruvida Jackson är med i maffian eller inte påväg in till stan. HAHAHAHAHA ja min familj är fullt normal.
- Någon petade på mig, stirrade, sa hej och försvann sedan iväg när jag var inne på sci-fi bokhandeln. Blev helt wtf och såg inte tjejen igen efter det, men jag kände igen henne. Visade sig sedan att det var Nellie som blivit jätteblyg fast hon ville ha en kram. HAHAHAHA orkar inte, dog lite ♥
- Satt återigen inne på Kulturhuset och fikade. På våningen under där vi var i söndags dock, haha. Lika bra det, I guess.
- Gick med mamma till Shock och dog lite över hur snyggt allt var. Köpte dock inte, hade inte tid eftersom vi bara lämnat de andra och mamma inte trodde att Viggo skulle klara av att vara inne i stan så länge till så vi blev lite stressade.
- Någon frågade på engelska hur man kom till Älvsjö, men eftersom jag var stressad, förvirrad och suger på beskrivningar så försökte jag säga att hon kunde gå och fråga någon annan för jag visste inte. Jag visste inte hur jag skulle förklara hur man kom från t-banestationen till pendeltåget så jag försökte hänvisa till informationsluckan en bit bort. Hon såg mest förvirrad ut.
- Skrev lite på svenskaarbetet på tåget hem.
- Köpte godis.
- Tappade bort min penna.
- Hamnade här.
 
Ska antagligen bläddra igenom The Bro Code och tokläsa The Hunger Games (läser den på engelska, ja - har försökt i flera månader snart men har liksom fastnat). Har så mycket att läsa nu, haha. (Två Dexter-böcker, en från Vampire Academy, en bok om Supernatural, The Hobbit och så vill jag läsa om x antal böcker... som The tales of Beetle the Bard och The melancholy death of Oyster Boy and other stories och Gil's all fright diner... HITTADE DEN INNE PÅ SCI-FI BOKHANDELN FÖRRESTEN DOG LITE ♥ men ah, haha. Länge sen jag hade mycket att läsa.)
 
Den här bilden är från söndags, men jag hade samma kläder idag. Älskar mina jeans och min tröja och min sjal och min jacka såhär mycket okokokok.
 
 
Nä, ska nog ta ner The Bro Code och läsa lite i den innan middagen (tacooooos åh fyfan vad jag är hungrig) och så typ läsa The Hunger Games samt skriva sen. IKVÄLL SKA JAG SNÖA IN PÅ THE WALKING DEAD WHEEEE ♥
 
Åh, har verkligen börjat älska Parkway Drive nu efter att ha lyssnat på hela Atlas. Är helt kär i det albumet. Har fått jättemycket inspiration från bl.a. Parkway Drive – Wild Eyes och Parkway Drive – The River till typ en one shot samt scener i den kommande uppföljaren till Billie. Tihi. Synd att jag är helt jävla fucking pank och kommer behöva tigga pengar från mamma och pappa för att kunna köpa The Used-merch, för annars hade jag lätt gått och sett Parkway Drive när de kommer om 11 dagar.
 
16 dagar kvar till The Used nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0