Saker jag måste skaffa

 
FATTA ATT JAG KUNDE HA FÅTT SPELET FÖR 50 SPÄNN OM DET VARIT TILL PS3 ALLTSÅ ÅH OKEJ NEJ DÖR NU ASDFGHJFDSDGFHJKGHFDFGHJ
 
 
Alltså åh HAHAHAHHAHA skulle kunna döda för de där skrivböckerna ;w; I NEED THEM. Åker till Lagerhous så fort jag får pengar ok </3
 
Funderar seriöst på att räkna ut hur mycket pengar jag har, dra till Media Markt imorgon och se hur mycket det kostar där, och eventuellt köpa det. Måste låna pengar till The Used-merch av föräldrarna anyway. *shrugs* Ska fråga dem idag om det och hoppas på att de inte dampar och bara NEJ FRIDA INGET MER MERCH FÖR DIG NU!!!1!1!1!!11!1! DU KOSTAR FÖR MYCKET PENGAR!1!1!!111!!!!11!
 
...det roliga är att de faktiskt sagt det där sista, när jag började prata om Yellowcard. Det roliga med att de sa det var att jag sagt att jag kan betala konsertbiljetter själv (men att jag behöver deras kort för att kunna göra det), det är ju de som köpt alla biljetter (förutom The Used) till mig hittills .___________. seriöst;
 
Jag: omfg Asking Alexandria
De: Du får biljett i julklapp.
Jag: omfg Marilyn Manson
De: Okej biljetterna var billigare än vi trodde, vi köper.
Jag: omfg The Used JAG KAN BETALA SJÄLV
De: ok
 
Det var seriöst vad som hände så de kan ju inte direkt skylla på mig... xD

Kommentarer
Postat av: Nyancat

Hej :3
Två saker:
Du skrev att du kunde fått det spelet för 50 kronor om det var till PS3, men det står ju PS3 på bilden? owo Eller har jag missförstått nu?

Det andra, jag gav "Evil plans and other stuff" till Selma i julklapp för några år sedan ^^

Svar: Hej :3Alltså jag snackade med en gammal kpwebbare som hade tre likadana spel till PC, men jag vill ha till PS3 därav bilden xD quite confusing, I guess c:Jag vet :333 (var det inte typ förra julen?)
Frida

2012-11-07 @ 21:18:10
Postat av: Moa

ALLTSÅ JAG HADE EN "EVIL PLANS AND OTHER STUFF"-MAPP HELA ETTAN SOM JAG ÄLSKADE HUR MYCKET SOM HELST MEN DEN BLEV UTSLITEN OCH FÖLL I BITAR OCH JAG BOR FÖR LÅNGT IFRÅN ETT LAGERHAUS FÖR ATT KUNNA KÖPA EN NY <//3

It's awesome, det var det jag försökte få fram c:

2012-11-07 @ 21:27:32
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0