We are the diamonds that choose to stay coal

Parkway Drive – Wild Eyes ♥
 
Har duschat, ätit brunch (omnomnom bacon ♥), sminkat mig, fixat mitt hår som fick för sig att se ut som Harry Styles igen, varit förbannad på mänskligheten (eller ja Directioners) och gjort en ny design till skrivarbloggen. Ska hitta på någon design här också, whee.
 
Pratade över en timme med finaste inatt igen. Eller ja, han pratade och jag låg och fnissade xD DET ÄR INTE MITT FEL ATT HAN ÄR SKUM OK </3 och förresten hade han ganska dålig täckning, så jag hörde typ en tredjedel av allt han sa ;w;
 
Åker snart in till stan. Måste hitta mina pengar och typ, ah. Vet inte om jag ska ha en väska eller inte, för det är sjukt jobbigt med läderjackan (som jag i princip bor i) men åh jag har inspirationskick pga Parkway Drive, så det kan vara bra att ta med ett skrivhäfte... får tänka lite på det owo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0