You can't kill all of us

Tjenare. Har varit vaken i kanske två timmar. Under de timmarna har jag ätit frukost och väckt Paprika ('cause yeah we've missed those days when we literally talk all day) och varit orolig och varit lättad och skrattat för att en bild från kpsaken jag var på dök upp på facebook och hon som la upp den frågade vad personen som satt i mitten hette (= jag) ♥
 
Idag ska jag inte göra så mycket. Ska skriva och planera noveller och eventuellt kaaanske orka ta ner mina affischer för att sätta upp alla nya. Det är härligt att för en gångs skull inte ha så mycket läxor (fast nu kom jag på att jag har muntlig redovisning i NO den här veckan och jag glömde fråga min mentor om jag kunde få slippa det och jag är rädd för min NO-lärare haha han kommer få damp helvetesjävlaskit) :3
 
Är förresten sjukt nervös för att min svenskalärare skrivit att jag lämnat in min novell men inte bedömt den. Liksom, hur länge sen var det inte jag lämnade in den? Så svårt är det väl inte att skriva en bedömning, eller? ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0