ANDAS FUCKING ANDAS

WHAT IS AIR
 
Okay så jag flippar ur men vad som hänt de senaste dagarna:
 
Måndag: Åkte aldrig på utflykten med klassen för det regnade och jag bara nope, så jag och mamma satt och såg på I'm a cyborg but that's okay och så spelade jag tv-spel.
 
Tisdag: Kom till skolan en timme för tidigt och började städa ur mitt skåp. Allt var klart vid typ elva så jag åkte in till centralen och väntade på Paprika. När han kommit dit gick vi och åt lunch (nudlaaaar ♥), och så minns jag typ inte vad vi gjorde hemma. Har för mig att vi såg på Tomie och började på nästa film när jag var tvungen att åka på avslutningsmiddag på skolan. Satt och plågades i ett par timmar innan jag kom hem, och när jag kom hem var jag helt stirrig och hög på socker så jag sprang runt och typ halvt dog lite. Eh.
 
Onsdag: Jag och Paprika åkte in till stan en timme för tidigt, men vi hittade Loka som smakade choklad och köpte någon japansk läsk som var awesome. Medan typ alla i klassen som dykt upp körde laserdome medan jag och Paprika satt och läste Scandinavia and the World-comics, och när de var klara gick vi alla till Kungsträdgården och åt glass. Sedan dissade jag och Paprika alla andra för att gå till Hötorget och äta lunch (alltså vi och asiatisk mat xD) och så köpte vi munskölj till mig och min piercing, och så köpte vi jordgubbar ♥ Minns typ inte mer av vad vi gjorde den dagen, vi kan ha sett på Wayne's World cos thAT MOVIE 
 
Torsdag: Vi tvingade oss iväg till min skola och var på avslutningen. Jag stod och tafsade på Paprika under hela tiden vi tvingades stå ute i regnet HAHAHAHAHA </3 I klassrummet satt jag typ och bröt ihop av skratt för att Viggo började sjunga på Star Wars-låtar och jag vet inte Paprika var skum ;w; Sen fick alla nior samlas i gympasalen för att säga hejdå ordentligt till sin klass och lärare, men jag kramade bara mina vänner (alltså åh kramen med Ronja började nästan gråta okej) och drog sedan därifrån. Såg mina betyg och jag har FAKTISKT LYCKATS HÖJA FYRA STYCKEN. JAG HAR NUMERA ETT A I ENGELSKA, C I BILD, D I BIOLOGI I FYSIK ISTÄLLET FÖR SNÄPPET LÄGRE. VADÅ STOLT? Efter avslutningen åkte vi och handlade (och jag blev runtskjutsad i en kundvagn ♥) och så fikade vi hemma och jag och Paprika bakade in kakor i kakor och skrev på våran bok och såg på Seven och åt tomater.
 
Fredag: Vaknade tidigt, åkte in till centralen för att äta frukost innan hans tåg gick. Har jag nämnt att jag börjat dricka kaffedrinkar? owo FÖR JAG FÅR INTE DRICKA VARMA SAKER MEN KAFFEDRINKAR ÄR FABULOUS OCH KALLA MHM.
 
Är typ helt hysterisk just nu och anledningen är musik:
 
+ BRING ME THE HORIZON KOMMER TILLBAKS TILL SVERIGE I DECEMBER OCH JAG FÅR TYP GÅ
- Skillet kommer till Sverige och de ska vara i gbg VAD FINNS ENS DÄR? ;w;
+ fast det ska diskuteras om jag får gå i alla fall ;W;
 
Så okej, konserter ser nu ut såhär för mig:
 
30 SECONDS TO MARS: nästa vecka
TENACIOUS D: augusti
BLACK VEIL BRIDES: november tror jag
SKILLET: kanskekanskekanske, i november
BRING ME THE HORIZON: december
 
dör lite nu ok är helt jävla hysterisk <////3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0