No one sees all the pain she breathes everywhere she goes

I fredags så var jag allmänt miserabel hela dagen och inte så mycket hände i skolan. Tåget till Västerås var försenat så jag var helt slut och ledsen och liten och sjuk när jag äntligen kom fram. Ibland bara tänker jag på hur bra det är att jag har Frej som är så jävla snäll mot mig hela tiden, för han köpte bussbiljetter så att vi slapp gå hela vägen hem till honom och köpte juice till mig "för det är viktigt att dricka när man är sjuk" och han gav mig en tidig julklapp för att han tyckte så synd om mig. Han är bäst ♥
 
Hos honom så såg vi klar på Noragami (alltså den animen var så jävla bra asdfgdfg ;U;), påbörjade och avslutade Binbougami ga! (the mascHOCHIST DOG THOUGH), började se Gugure! Kokkuru-san (it's hilarious and cozy and I just sdfgdfg) samt det senaste Sword Art Online-avsnittet (...I have no idea whatsoever what's going on in that show anymore ;w;). Vi spelade också Animal Crossing och spelet jag fick av honom som tidig julklapp - Yoshi's Island - samt åt en massa god mat, lekte med min redovisning (jag har gjort den i ett jättefint program som har en massa funktioner så vi fånade oss med dem xD) och gosade massor. Kände mig allmänt lycklig trots att jag fick feber första natten och höll oss båda vakna den andra genom att hosta; återigen, han är bäst som inte surade och var gnällig på mig för att jag var sjuk utan som klev upp mitt i natten för att hämta juice till mig och fixa varmt vatten så att jag kunde andas in ångorna. Jag vet, allvarligt talat, inte vad jag gjort för att förtjäna honom ;u;
 
Idag så avslutade jag engelskatentan genom att diskutera Small Gods, King Dork, Harry Potter, Twilight och Terry Pratchett i allmänhet. Har nu ett A i hela kursen och slipper därmed ha engelska för resten av mina år jag har kvar i skolan (om jag inte lägger till det i trean vilket jag högst antagligen kommer att göra)~
 
Under etniciteten idag så skulle alla hålla redovisningar och jag var förberedd (eller så förberedd jag kunde vara med tanke på att jag tänker improvisera lite - big step heyoh), men så fuckade hela min klass upp det genom att avbryta en kille under hans redovisning så mycket att läraren var tvungen att avbryta honom efter 40 minuter. Liksom ok det är typ det jag är livrädd för att ska hända och nu såg jag det hända rätt framför ögonen på mig??? Jag använde resten av lektionen till att försöka samla mig från skräckscenariot igen och det slutade med att jag inte redovisade alls. Ska redovisa nästa vecka dock och tänker vara först så att jag bara kan släppa skiten sen.
 
På matten skulle vi ha grupparbeten, men jag orkade inte bidra eftersom jag inte ens är speciellt duktig på matte och Paulus och Marcus ändå kunde by themselves, så jag och Amanda åt pepparkakor och jag gjorde research på split personality, eftersom jag bestämt mig för att ge en karaktär det. Har ett halvfärdigt dokument med research material nu, så yay!
 
Pratade med Alex på bussen (hur länge sen var det vi tog samma buss tillsammans jag minns inte holy shit) och åt middag direkt när jag kom hem och nu ska jag se det senaste avsnittet av The Walking Dead och sedan vet jag inte. Imorgon är jag ledig pga ingen engelska(!!!!!) och matten blev inställd, så ska försöka vara produktiv och duktig då. Vi får se hur det går med det xD
 
Klippte håret imorse förresten, lägger upp en decent bild imorgon tror jag </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0