Heart's on fire tonight, feel my bones ignite

Igår så hade vi en miniredovisning om substanser på psykologin, så jag och Amanda pratade om testosteron och hur det påverkar kvinnor. Var jättestolt över att jag vågade och inte bröt ihop fastän folk var respektlösa och pratade etc., så cred till mig!

Jag orkade inte plugga på läxtimmen så jag satt och spelade Professor Layton VS Ace Attorney och eh ja retade Paulus för att jag är hans senpai xD

Minns inte vad jag gjorde när jag kom hem, men pratade troligtvis i telefon med Frej och eh ja... spelade DS-spel...

Idag  visade vi upp vårt grupparbete på idrotten och jag och Amanda har citerat en Sweeney Todd-parodi som Andy Biersack gjorde för ca tusen år sedan (när hans ögonbryn inte var läskiga) <3333

Och så hade vi ett slags glosförhör på psykologin om typ nervsystemet och substanser, och det gick hyfsat bra. Tror att jag fick det mesta rätt. Sedan såg vi på en film om utbrändhet och jag blev så jävla arg på flera personer i klassen som satt bakom mig och pratade HELA. TIDEN. trots att vi bad dem hålla käften. Uuuuugh liksom vad är så jävla svårt att fatta </////3

Inte mycket hände på japanskan, då jag växlade mellan att vara väldigt hyper och nästan somna, haha. Har ätit middag och färgat håret sen jag kom hem, i princip. Är numera rödtott igen :D

Kommer inte att blogga på resten av helgen due to skola imorgon, sen åka in till stan och se Asking Alexandria/Crown The Empire, och på lördag åker jag till Frej. Vet inte hur man gör tidsinställda inlägg på ipaden så lägger upp alla resterande frågor på skrivarutmaningen, visar mitt hår och skriver om konserten på måndag. Ciao~

(HAR FORTFARANDE INTE FATTAT ATT DET HÄNDER IMORGON SNÄLLA NÅGON RÄDDA MIG JAG KOMMER ATT SVIMMA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0