It's fun and games until we both get hurt

We play with fire 'cause we like the way it burns
No use in patching up a sinking ship
This is the last time we do this, baby
This is the last time you taste my lips
 
Ancient History - Set It Off äR BLAND DET BÄSTA SOM FINNS HJÄLP MIG
 
HERREJÄVLAR VAD JAG HAFT KUL DE SENASTE DAGARNA. Det har varit helt galet och mysigt och fantastiskt och jag bara AAAAAH jag tror jag är kär i London! Lite grann, i alla fall.
 
Kommer att göra ett långt inlägg om alla dagarna (eller kanske flera idk vi får se????) när jag fört över bilder till datorn pga har jättemycket att lägga upp och visa!! Det kan dröja ett tag pga är jättedålig på att göra saker + håller på att bli sjuk eller något så är liksom inte jättepigg. Vi får la se hur det blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0