I've tried it my way but I keep falling apart

Var som sagt hemma igår, men orkade aldrig blogga för att jag inte orkade fokusera längre än typ tio minuter på något.
 
Vaknade vid halv nio och bestämde mig för att äta frukost med mamma och - äntligen - se på The Fault In Our Stars. Det har tagit mig sedan den kom ut att våga se den för jag visste att jag skulle bli så emotionell att det skulle bli löjligt och gissa vem som hade rätt grät ju liksom inte alls konstant de sista tjugo minuterna eller så <////3 Efter att filmen var slut så var det lunchdags, så mamma gjorde en tacopaj och så såg vi på Practical Magic (som var jättebra) och åt chips, men så kom pappa hem och vi gömde påsen... men han känner mamma så efter att han suttit med oss i kanske en kvart sa han "alltså det är okej att fortsätta äta dem - jag kan hämta godis till er också" och jag tycker om mina föräldrar väldigt mycket ibland ♥
 
Sen gick jag och kollade på Orphan (trots att jag är rädd för den för den äR SÅ SATANS OBEHAGLIG JESUS CHRIST) och skrev lite. Spelade också Assassin's Creed och började läsa Gravitation. Såg också något program på tv som heter Stalker fär att mamma fick mig att bli intresserad men hon sa att det inte varit något läskigt avsnitt på ett par veckor ocH SÅ NÄR JAG SKA KOLLA ÄR DET SÅKLART ETT CLOWNHELVETE MED OCH EXTRA RUM I KÄLLAREN SDFGHDFGH tvingade pappa att följa med mig till badrummet och mamma att komma med mig till mitt rum </3
 
Min hosta höll mig vaken till typ två, och eftersom att jag inte kunde fokusera på de hysteriska bögkändisarna i Gravitation så började jag att titta på Kuroko no Basket igen. Blev minst sagt hysterisk och hatar att jag fastnat för ytterligare en sports anime gODDAMNIT <//////3
 
Var hemma idag med och det var min syster också så vi såg på Warm Bodies till frukost och sen till lunch fick jag och mamma henne att titta på Systrar i Jeans. Annars har jag tagit ett bad/känt mig very tumblr med en badbomb, så satt och läste i badkaret, och så har jag nästan läst halva Gravitation-serien och ska nu försöka hitta på någonting att göra. Vill göra en massa saker, typ se på anime och läsa manga/böcker och spela tv-spel på samma gång help me ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0