I showed you how to fly and you made me the bad guy

Kryssningen var rolig och jättemysig! Det började med att vi kom till terminalen ca en och en halv timme innan båten skulle gå, så vi gick och köpte dricka och klubbor innan vi stod i en lång kö för att komma ombord på båten. När vi kom ombord bråkade vi om vilket håll hytten låg innan jag (JAG) hittade den och vi satt där tills båten avgick och i typ en halvtimme efter det och bara "woooOOOOW" för allt var så stort och jag kände mig som om jag var med i Titanic 8D
 
Den var typ 200m lång och jag bara???? Det är typ en miljon mig?????
 
Vi gick till en kafeteria och fikade (åt världens godaste räksmörgås mums) och basically slogs med asiatiska tanter i taxfreen för att de seriöst knuffades och jag typ men alltså chilla???? Vi köpte en massa godis och gick igenom det vi var intresserade av på båten innan vi, framåt kvällen (så typ elva) gick tillbaks till hytten och åt godis och bara pratade. Hur mysigt som helst! Sov inte så mycket för att motor lät KONSTANT och visst jag har inga problem med ljud egentligen (sover helst med både ljus och ljud så jaaaa) men det kändes som att världen gick under och dessutom vid något tillfälle lät det så mycket att mamma var tvungen att kolla att vi inte sjönk eller något haha </3 Så när vi blev väckta halv åtta (svensk tid) var alla helt slut - tills vi kom till frukostbuffén. Alltså herrejistanes ibland blir jag förundrad över hur mycket som får plats i min lilla mage <////3
Under dagen gick vi in och ut genom butikerna, jag köpte en rosa gosedjursenhörning till Frej i födelsedagspresent och retade honom to no end genom att säga att han inte skulle få se osv ♥ Sen åt vi lunch/middag (för sent för att vara lunch men för tidigt för middag) och det var så stört gott att jag typ rullade till hytten sen, och så tittade vi på utsikten i Mariehamn osv.
Vi blev upphämtade i terminalen igen av pappa och Viggo. På båten hade vi hittat Angry Birds-godis som min bror älskar men som dessvärre är svårt att få tag på så hela han lyste upp när han såg vad vi hade med oss ♥
 
De två dagarna som gått mellan båtresan och idag har mest bestått av mobilspel (Deeply Absurd Chain är jätteberoendeframkallande skaffa det aldrig ok), spela Sims (har gjort Johnny och Claire från Damnation och har hur kul som helst - Claire och Johnny fick barn medan hon var förlovad med en annan snubbe och när han kom på dem flyttade de ihop i ett gulligt hus med sina tvillingbarn, Johnny är fiende med Claire's ex och Claire har en affär med honom + Johnny har en affär med en kille som heter Silver och jag bara jAG ÄLSKAR SIMS) och se på The Big Bang Theory. Och äta godis. Och spela ut Portal 2. Ehehehe.
 
Idag åkte vi för att fixa nya telefoner till mig och Petter, men det visade sig att priserna vi sett på internet bara gällde på internet och inte i butik, så det fick vänta lite. Vi fikade på Dunkin' Donuts, jag var inne på en affär vid namn Pink Room med mamma medan resten var inne på BR och jag köpte en liquid eyeliner som jag redan är kär i + en parfym som doftar marsmallows för jaG ÄR SÅ SÖT SSSCH. Fick också ett meddelande på instagram om att en 40 år gammal man med sin rumpa till profilbild ville skicka direkt meddelanden till mig och jag började seriöst må så illa att jag både blockade och anmälde honom. Vad är det med personer just nu jag börjar bli rädd </////3
 
Felt super pretty today ok
 
Imorgon åker jag till Frej vilket kommer ta upp hela min förmiddag, och jag är borta till på tisdag. Är jätteexcited över att få vara med honom i en vecka och att när jag kommer tillbaks kommer jag ha en ny telefon (en iphone 4s dock och jag har en 4:a nu så inte så stor skillnad mEN DEN KOMMER VARA HEL OCH FIN) och sen åker jag till London!!! Woho!!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

LONDON WHOOO!!! Är du sugen på egen Camden-guide så HOLLA @ ME (also om du vill ha rabatt på böcker hehehehe)

Svar: Det vore fett kul om du ville träffas typ en stund iaf eller om jag kommer och hälsar på på jobbet eller liksom vad som helst (fast jag är fett awkward just so u know just in case liksom)!!!
Jamie

2015-07-19 @ 20:02:43
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0