Lazarus got no dirt on me

I onsdags åkte jag och min syster in till stan för att leta presenter till Petter, och det var jättemysigt. Vi började på scifi bokhandeln där jag hittade en Stain Boy mugg som jag letat efter i ca tusen år så valde att köpa den istället för ett piercingsmycke till läppen samt Assassin's Creed: Renaissance till mig själv. Köpte en bok där de skrivit om Star Wars så att det låter som att Shakespeare skrev den (vilket jag tyckte var fantastiskt kul) till min bror och hittade The ocean at the end of the lane av Neil Gaiman som jag köpte till Frej för att jag vet att han tycker väldigt mycket om Neil. Sen fortsatte vi upp mot Drottninggatan, kikade in på Bengans och stannade till i den stora godisbutiken för att köpa glass. Precis innan vi kom dit hade en kul fått fel glass så de sa att den som ville ha den första glassen fick den gratis och ingen sa någon (????) så jag var mest "8DDDDD" för den blev min. Så vi satt på en bänk utanför och åt glass och drack Fanta lemon. Sen gick vi till centralen där jag köpte frappucino till mig själv och Liv köpte godis till Petter.
 
Min nya fina mugg ♥
 
På kvällen gick vi och såg Jurassic World som var helt sjukt grym! Satt och ojade mig och flämtade och ryckte till och kröp nästan ned på golvet, vilket fick Liv att skämmas lite över mig </3
 
 
 
Igår bestod mest av att sitta i skuggan och läsa eftersom jag är hellbent på att inte ha en påbörjad bok hemma när vi åker till Örebro. Och så passade jag Liv som badade i poolen och hade så jävla ont i magen att jag trodde att jag skulle dö :c
 
Idag har jag inte heller gjort så mycket mer än att läsa. Just nu gör jag mig dock i ordning för ska in till Grönan och se Alice Cooper senare~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0