So you can throw me to the wolves; tomorrow I will come back, leader of the whole pack

Aaand I'm back! I vanlig ordning så minns jag inte i vilken ordning allt hänt, så jag gör en liten lista~
 
♣ I måndags vaknade jag at the ungodly hour of 6.30 vilket gjorde att jag var helt slut, men glad var jag väl ändå. Kom till centralen och köpte färdkost eftersom jag vet hur jag blir när jag inte äter ordentligt och sen reser, så lagom till att bussen mot Bålsta kom var jag allmänt hysterisk pga kaffe och godis. Hade en jättetrevlig resa till Västerås faktiskt :D
 
♣ Vi har tittat på ca tusen filmer för att Frej fått tillgång till sin familjs Netflix, så vi såg på typ Case 39, The Eye, The haunting of Molly Hartley, Satan's little helper, A fantastic fear of everything, Fun with Dick & Jane, It's a boy girl thing, Unbreakable Kimmy Schmidt och typ eh ja kanske något mer???? Vi såg också ikapp på Shokugeki no Soma, typ ett avsnitt av Hell teacher Nube och började på Durarara!! Ten som ÄNTLIGEN kommit ut ♥
 
♣ Vi tog två svängar in till Västerås för att ja varför inte? Första gången skulle jag till banken och fixa ett Visa-kort till mig (det var jätteläskigt!!! kände mig fett vuxen!!!!) och jag ville byta ut ett piercingsmyke i örat men det visade sig att mitt öra var svullet och irriterat och det kom sårvätska från det så tjejen som var där tyckte att jag skulle komma tillbaka en dag när en riktig piercare var där. Så vi kom tillbaks när piercaren var där och han sa att jag skulle tvätta det i ca 1-2 veckor och sedan se om jag kan byta och jag bara eh det gör inte ens ont vad fan har jag gjort <///3 Vi handlade också på Lagerhaus för att Frej tyckte att jag skulle ha en till kopp i lägenheten och vi behövde decilitermått och jag köpte en urgullig tesil som är en badanka + faktiska badankor som jag spred ut i badrummet!!!! Vi döpte alla också xD
 
Kommer inte ihåg om några fler större grejer hände men jag vet att vi spelade Animal Crossing, färgade mitt hår (det är typ orange nu!!!!!) och jag skrev en del och han ritade en massa och så åt vi potatismos vilket känns jätteviktigt att påpeka!!!!!!
 
 
Idag blev jag hämtad av min familj som också fick se Frejs lägenhet. När vi kom hem hade jag fått en massa papper och paket som jag tog hand om och kände mig läskigt vuxen igen; hade fått min nya telefon och en färgbomb och en massa papper från banken som jag nu glömt vad det var + ett meddelande om att mitt nya bankkort gick att hämta ut. Efter middagen åkte pappa och jag och hämtade ut kortet, och det är alldeles grönt och fint och jag bara aaah *-*
 
Sen jag kommit hem har jag i princip rensat ur min telefon (fört över bilder till datorn, mailat anteckningar till mig själv etc) för att jag ska kunna starta upp min nya telefon ikväll. Vill inte ha typ tusen saker att göra imorgon och vara stressad, så tycker att jag lika gärna kan göra den lilla saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0