You took a hold of me and proved I'm more than a broken wing

Igårkväll startade jag äntligen upp min nya telefon och fixade inställningarna så att de skulle passa mig perfekt, och herregud vad den här telefonen är bättre än min gamla. Den fungerar väldigt smoothly, hackar inte och - bäst av allt - den kan spela videos!!!! Tycker jättemycket om den ♥
 
Idag åkte jag in till stan trots att vädret var bajs och det regnade av och an hela tiden. Åkte in för att både se till att mitt kort fungerade som det skulle och få lite tips om min traguspiercing. Piercaren sa att mitt öra bara är svullet men att det annars ser jättefint ut, så att jag måste bara fortsätta tvätta ett tag så borde det lösa sig. Kortet krånglade när jag skulle köpa koksaltlösning, mest för att jag inte mindes min kod (fucking typical me hEPL) och sen ville kortläsaren inte att jag skulle få göra en signatur osv, så fick gå och ta ut pengar efter att mamma hittat min kod. Sen åkte jag till centralen och köpte lite att äta + en hårspray för att kolla så att kortet verkligen fungerar nu, vilket det gör!

Sen jag kom hem har jag mest packat, spelat Sly Cooper, läst i min Assassin's Creed bok (den ger mig löjligt mycket Ezio & Cristina feels usch vaRFÖR kAN de intE FÅ VARA LYckliGA) och duschat. Väldigt händelsefull dag :D
 
Imorgon lämnar jag huset väldigt tidigt för att åka till London~ Är fett taggad nu ♥
 
Skräplig ungefärlig bild to show off my hair, fast det är mycket finare irl ;U;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0