Don't you know, don't you know, true friends stab you in the front?

Idag har inte så mycket hänt. Har mest varit helt stört trött??? Tycker det är konstigt att jag i princip börjar på skit (illamående, låg energi, sömnig osv) så fort jag kliver in på skolan, men är nästan okej när jag kommer hem????
 
Kom till skolan, åt lunch, hade mentorstid där de pratade om gymnasiearbetet och studentgrejer (har panik ska tydligen betala 640:- för flak och jag bara???? Det är nästan hela mitt studiebidrag???? Jag hade äntligen tänkt kosta på mig en tatuering???????), sen var det svenska och jag minns inte vad som hände där. Alls. Kom hem, spelade Sims, åt middag, fixade ett par byxor jag har med mamma, nu sitter jag här. Typ. Ska gå och borsta tänderna snart och titta på en film tror jag...
 
Och jag har fått reda på aTT BRING THE THE MOTHERFUCKING HORIZON KOMMER KOMMA TILL SVERIGE I NOVEMBER
TILLSAMMANS MED PVRIS
OCH BEARTOOTH
GISSA VEM SOM SKA GÅ
DET FINNS INTE EN JÄVLA RISK I HELVETET ATT JAG TÄNKER MISSA DET HÄR
NOVEMBER HERE I FUCKING COME

Kommentarer
Postat av: Moa

haha omg ska probs på samma turné fast londondatumet och liksom drömlineup ???? AHH PVRIS ÄR SÅ BRA IDK OM DU HAR SETT DEM LIVE MEN DE ÄR /SÅ BRA/ JESUS IT'S SUCH A PARTY im so excite ahhh

Svar: FETT COOLT!!!! jag vet alltså borstade tänderna när jag fick reda på det och höll på att sätta tandkräm i halsen när jag fick veta det och nej jag har inte sett PVRIS /ÄN/ MEN ÄR SÅ JÄVLA EXCITED <333333
Jamie

2015-09-03 @ 00:21:25
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0