I know exactly what I want and who I wanna be

Oh No! - Marina and the Diamonds är typ min drog just nu damnit Frej u turn me to poptrash
 
Nu är jag äntligen tillbaks! Åkte till Frej över helgen och igår fungerade internet knappt alls, kunde knappt kolla busstider eller ladda några bilder, så det var ju bara att drömma och glömma att göra ett inlägg.
 
Anyway, började halv ett på fredagen, så var hemma ett bra tag. Minns inte vad jag gjorde - lyssnade på Marina and the Diamonds, packade om tusen gånger och var ofantligt rolig ca varje sekund, men mer minns jag inte???? Eller jo åt nudlar med kyckling till lunch vilket var det godaste jag ätit på ett tag.
På engelskan fick jag sluta ungefär en timme tidigt eftersom jag är fantastiskt duktig på att skriva, så lyckades springa till buss, pendeltåg, köpa Starbucks (lemon & vanilla frappucino är mums hjälp) och springa till tåget för att jag hade rätt bra flyt ändå. Brukar annars få vänta i ca tusen år!!!
På tåget gillade en person jag brukade vara kompis med en bild på instagram och kommenterade sedan. Blev jättechockad för att hen var typ en av mina bästa vänner och det slutade så hemskt mellan oss att vi inte pratat på två år??? Satt i chock och försökte att komma på något att skriva - inte för att jag är arg på hen längre eller så, men för att jag aldrig förväntat mig att vi skulle ha någon som helst kontakt igen. Nu snackar vi på kik och hon har tydligen stalkat min instagram och tumblr ett tag så nu vet jag inte vad jag känner, men aye oh orkar inte drama just nu så går det åt helvete får jag väl bara bryta direkt!!!!
 
babe ♥♥♥♥
 
Var jätteglad hela helgen, och det var Frej med! Var typ en smol ball of fluff och det var jättemysigt ♥
På fredagen var vi mest gosiga och åt jättegod mat (spenat med linser och fetaost mmmMMMMH THATS THE STUFF), och på lördagen gick vi in till Västerås för att spendera ett presentkort på Akademibokhandeln som Frej fått i födelsedagspresent; vi köpte Good omens (längtar tills jag kan läsa den!!!), en bok som heter Holy cow! och verkar helt hysterisk samt en slags målarbok till mig för att ja eh han absolut ville det. Den är jättefin ♥ Sen gick vi och köpte plantor. Det blev en massa små växter och kaktusar och jag fick ta med en hem!! Har döpt den till Julian, ska visa bild någon gång 8D Sen började vi att spela Legend of Zelda: Ocarina of Time vilket basically tog upp resten av vår helg. Fast på lördagskvällen fick vi ryck och spelade Just dance i ungefär en timme och sedan lite Wii sports och det är nu en ny tradition för att det var stört kul. Vi har också fått en kristallkaktus att växa vilket var fett coolt!!!!
 
Igår hade jag bara Att växa-kursen, vilket var intressant. Vi gjorde lite olika övningar (typ läraren sa vart vi var och vi skulle flytta om saker i rummet för att visa det; en gång var jag en person som sålde kokosnötter i ett gatustånd i Afrika 8D) och pratade om vart vi känner oss trygga osv. Det var intressant men är fortfarade lite rädd för den kursen, eh </3
Sen jag kom hem spelade jag Sims tills jag blev mosig i huvudet; Johnny och Silvers unge försvann för att jag försökte döda henne pga de inte var gifta när de adopterade så ungen var bara Johnnys och det kändes fel??? Men jag tror seriöst inte att man kan döda barn på sims </3 Efter den incidenten åkte de på semester till sitt semesterhus och nu har de fått ett nytt barn som är bådas, vilket känns bra!!!!
 
Idag vaknade jag sju för att ett par byggarbetare började att bygga då och jag bara???? Pls re-evaluate your lives :C
Hade ledarskap och organisation på förmiddagen, vilket var både intressant och tråkigt på samma gång. Det var intressant för att vi fick frågor som "du ska bli ledare för ett booty camp fullt med människor som hatar allt - hur skulle du göra deras situation bättre?", tråkigt för att vi hade högläsning och alla frågor var gruppuppgifter och jag hatar sånt </3
Eftersom svenskan var en timme lång hann vi enbart se en dokumentär om realismen, sen hade vi en 55 minuters lång rast. Köpte kaffe i kafeterian och hällde i socker, chokladpulver och en Riesen för att det skulle smaka gott. Saknar skolans gamla kaffemaskin som sålde chocokaffe, eftersom det var ca det bästa någonsin. Hängde med några från min klass ett tag innan jag gick till klassrummet istället och skrev på Damnation, eftersom jag äntligen börjat redigera och skriva in på datorn.
Engelskan var seg eftersom man visste att man skulle sitta där tills fem, men det gick rätt bra. Tycker om engelskalektionerna, mest för att läraren - min mentor - är sjukt trevlig och alltid låter en välja böcker man ska läsa själv ♥
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, har mest ätit middag och det är väl typ det. Ska nu spela Sims eller något, för har varken motivation eller energi för att göra något annat, haha.
 
typ älskade mitt hår lite extra idag??? vet inte varför????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0