Stars in the sky that I just can't find

15 Dreams - New Politics
Alltså??? Jag dör???? Har varit på repeat sen igår kväll hells yeah
 
Igår var rätt nice, om jag får säga det själv. Först försov jag mig, och det är så jävla typiskt mig att enda gången jag är nervös som satan så lyckas jag ställa klockan fel som jag gjorde i princip hela högstadiet <//3 (digitala klockor förvirrar mig, det här är seriöst vad som händer: "okej jag ska lämna huset halv tio okej då ställer jag klockan på åtta så att jag får en och en halvtimme på mig att göra mig i ordning :D *ställer klockan på nio*")
Det gick dock bra, för att mamma kom och kollade till mig lite innan nio så jag hann äta frukost och fixa mitt hår innan vi åkte till min skola.
 
Alltså, jag typ älskar min kurator. Hon är jättetrevlig! Mamma och pappa var med så hon pratade med dem om vad som hänt och gjorde upp planer med mig, eftersom jag troligtvis måste skickas vidare till någon annan psykolog men hon vill inte bara skicka iväg mig, så vi har bokat in fyra möten och sen ska jag träffa skolpsykologen som ska bedöma mig och sen får vi väl se. Och så frågade hon vad jag ska göra efter gymnasiet och jag svarade att jag ska ta över världen och sen universum och ta hjälp av katter och hon bara "du borde hitta katten från Sabrina tonårshäxan, han kan säkert hjälpa dig!!!!" och jag typ skrek ja och alltså hon är bara så snäll. Tycker om henne.
 
Efter mötet åkte vi och köpte thaimat och såg på Revenge (fast mamma och pappa är typ mitt i säsong två och jag har egentligen bara sett första avsnittet på första säsongen så fattade ingenting????). Under dagen spelade jag Sims, smygfotade min syster på snapchat och gick på en powerwalk med mamma. Senare på kvällen såg vi på Cape Fear för att mamma köpt den enbart med syftet att skrämma skiten ur mig och Petter. Grejen med den är att den säkert var läskig när den kom ut, men nu blev jag mest äcklad av hur jävla psykopatiskt en av huvudkaraktärerna var??? Liksom usch Robert de Niro är en sjukt bra skådespelare är rädd för honom <////3
 
Idag åt jag frukost framför Revenge trots att jag inte fattade något och ska nu börja göra mig i ordning för skolan som börjar halv ett och efter det åker jag till Frej!
 
För övrigt har jag nu börjat försöka boka en tatueringstid! Har skickat en vänförfrågan till killen jag vill ska göra den (för att han känner mamma och dessutom är han typ asbra nuförtiden han vinner priser och skit och jag bara wow) och ska skicka ett meddelande till honom snart. Håller tummarna på att få en tid någon gång i oktober C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0